måndag, mars 31, 2008

malou med ett ord..


Vet inte om jag kommit på det ordet. Vettefan om ordet ens existerar..

Fast jag slog ihop prickarna lite. Kanske var det jag som var "uppmärksam" eller om det är mitt sätt att vara långsökt, who knows?

Jag tror att alla behöver sin dagliga dos av malou, lixom är man för länge utan den blir man kelig och typ torr, hehe, det märkte man på lovet. Ni vet en sån där, man blir glad av, av att bara vara i närheten av personen. Ni vet när man typ kallar det, att lysa upp rummet? Nån sån slags grej typ.. En sån man ser fram emot av att träffa eller typ flumma med.. Den där "utstrålningen" som alla snackar om!? (fan om ni kommer på vad ordet är så säg till!)

Personlig utstrålning? Vettefan, får inga ord i munnen, bara massa bilder i huvudet.

Jag får en bild av en fluga som chillar runt, och typ: "wooow va är det där?" så måste man flyga lite närmare och kolla.. "vad fint".. och så tittar man närmare.. lite misstänksam är man nog, fast man måste ändå utforska lite till.. närmare.. närmare.. och så ZAPP!! (så ligger man på den där "flug-askkoppen" under UV ljuset..)
Eller typ kvicksand! Man inser inte att man står i den innan de är försent. Så sugs man bara in sakta, sakta och väntar in vad som än händer..


Blev du nöjd eller besviken nu? (haha)


Inga kommentarer: