tisdag, april 01, 2008

solen gör comeback

Ah nita mej.. Idag hade jag en usel dag, min iPod krångla och haka upp sig (då måste man typ låta den va på och låta batteriet dö ut, ladda om det, och sen sätta på den igen).

Jävlar(!!) vad trist det var. Har nog aldrig cykla till skolan utan musik, och antagligen aldrig cyklat hem utan musik. Det sved till något extra när det var cp fint väder och man inte kunde scrolla fram sina sommar favoriter. Men idag gjorde solen comeback efter en, ehm, svår knäskada(?) och fick hoppa in i andra halvlek, typ runt lunchtid(?) =)

Det satt något underbart att komma hem, ensam hemma, sätta på lite sweet reggae music, höra fåglarna som kvittrar, Welin som kommer hem med moppen, lukta på sina lökar, och bjuda in solen på förfest.. HAHA.

Lätt att jag INTE tänker sova bort den här dagen, utan jag ska placera ut solstolen på balkongen och kolla upp goa reggae låtar som jag ska posta upp strax.. (vadå Anna Ternheim lixom, reggae som gäller, eller hur? hehehe)






(lite smyg hiphop me)


(OCH hästpojken såklart)

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, höra welin när han kommer hem med moppen ;) det var det roligaste.